09:56 | چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بانک اقتصاد نوین

معاملات مشکوک سهم تازه وارد، چهار زیرمجموعه بنیاد، سه شرکت قندی + ۷ نماد
نماد برتر- در روز افت ۲۵ هزار و ۹۹۶ واحدی شاخص ، چهار زیرمجموعه بنیاد، سه شرکت قندی، سهم تازه وارد به همراه ۷ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
نماد شرکت ورشکسته برای ۱۰ روز کاری تعلیق شد
نماد برتر- نماد شرکت ورشکسته گازلوله به دلیل نیاز بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی، حداکثر تا ۲۱ آبان و برای ۱۰ روز کاری تعلیق شد.
"ونوین" زیان خود را جبران کرد
نماد برتر- بانک اقتصاد نوین در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۴۱۸ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که زیان هر سهم ۳۶۷ ریال اعلام شده بود، از جبران ضرر در هر سهم حکایت دارد.
پرونده ورشکستگی سهم معروف سالهای دور به دیوان عالی رفت / تاریخچه
نماد برتر- شرکت ورشکسته گاز و لوله که در سال های دور یکی از سهام معروف و طلایی بازار بود از انتقال پرونده ورشکستگی به دیوان عالی کل با درخواست اعاده دادرسی بانک اقتصاد نوین خبر داد.
معاملات مشکوک گرانترین سهم بازار، یک بانک، زیرمجموعه سایپا، دو دارویی + ۱۰ نماد
نماد برتر- در روز افت ۳۸ هزار و ۳۰۵ واحدی شاخص ، یک بانک، گرانترین سهم بازار، زیرمجموعه سایپا، دو شرکت دارویی به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
پنج بانک و ۱۰ شرکت به تابلو معاملات بازگشتند / تعلیق یک نماد و چهار توقف موقت
نماد برتر- با توقف موقت داد و ستد سهام و تعلیق پنج نماد ، پنج بانک از جمله بانک های ملت و اقتصاد نوین به همراه ۱۰ شرکت دیگر آماده بازگشت به تابلو معاملات شدند .
بورس کالا هفت باب واحد تجاری جدید را پذیرش و آماده عرضه کرد
نماد برتر- هفت باب واحد تجاری متعلق به شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در بازار فرعی بورس کالا پذیرش و آماده عرضه شد .
۷ باب واحد تجاری شهر جدید هشتگرد روی میز فروش بورس کالا می رود
نماد برتر- مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه های مجزا از پذیرش ۷ باب واحد تجاری در بازار فرعی این بورس خبر داد.
ساختمان اداری هلدینگ بورسی به مزایده گذاشته شد + شرایط
نماد برتر- هلدینگ غذایی حاضر در بورس ، شرایط فروش ساختمان اداری شرکت از طریق مزایده را اعلام کرد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.
نخستین گام برای فروش شفاف املاک بانکی برداشته شد
نماد برتر- مدیر مطالعات اقتصادی و سنجش ریسک بورس کالای ایران از فروش موفقیت آمیز اموال غیر منقول بانک‌ها در بورس کالا خبر داد.
اولین بانک خصوصی زمین مسکونی و مازاد را در بورس کالا به فروش رساند
نماد برتر- اولین بانک خصوصی حاضر در بورس یک قطعه زمین با کاربری تجاری مسکونی را در بندرعباس به قیمت پایه ۱۸.۵ میلیارد تومان به فروش رساند تا عرضه املاک مازاد بانک ها در بورس کالا ، اجرایی شود.
«کشف قیمت» در بازار مسکن ساز و کار کاملی نیست
نماد برتر- مدیر توسعه بازار بورس کالای ایران با اشاره به موضوع «عرضه اموال مازاد بانک‌های ایران در بورس کالا، گفت: امیدواریم شفافیت و رقابت‌پذیر بودن معاملات بتوانند، رغبت بانک‌ها به فروش اموال مازاد خود را افزایش دهند.
حمایت رییس جمهور از اقدامات وزیر راه برای عرضه املاک در بورس کالا
نماد برتر- در آخرین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، رییس جمهور از اقدامات وزیر راه و شهرسازی در حوزه عرضه املاک در بورس، حمایت و بر لزوم بهره‌گیری از شیوه‌های مختلف مشارکت مردم در تامین مالی پروژه های تولید مسکن از طریق بورس تاکید کرد.
یک هفته با بورس کالا
نماد برتر- در هفته گذشته رویدادها و اظهارنظرهای مختلفی پیرامون بورس کالای ایران صورت گرفت که از مهم ترین آن ها می توان به اعلام رضایت وزیر راه از معاملات املاک در بورس کالا، نظرات مثبت کارشناسان و اقتصاددانان نسبت به مزایای فروش املاک مازاد بانک از کانال شفاف بورس کالا و نیز تصویب دستورالعمل اوراق خرید دین کالایی در هیات مدیره سازمان بورس، اشاره کرد.
عرضه املاک مازاد بانک ها در بورس کالا آغاز شد
نماد برتر- با انتشار اطلاعیه فروش سه ملک شامل یک قطعه زمین و دو باب واحد تجاری از سوی بانک اقتصاد نوین، فروش املاک مازاد بانک ها در بورس کالای ایران کلید خورد.